صدای نور

بلند شو که تا نشسته ای، ندیده ای تو قد خود...

صدای نور

بلند شو که تا نشسته ای، ندیده ای تو قد خود...

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ

۰

مسابقه طراحی معماری سر در دانشگاه علوم انتظامی امین

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ


معاونت مهندسی نیروی انتظامی از اساتید، دانشجویان و علاقه مندان هنر و معماری، دعوت کرد تا در مسابقه طراحی معماری سر در ورودی دانشگاه علوم انتظامی امین، شرکت کنند.
به گزارش معمار نیوز، معاونت مهندسی ناجا با هدف طراحی سردر ورودی دانشگاه علوم انتظامی امین و دیوارهای محوطه آن، اقدام به برگزاری مسابقه ای با همین عنوان کرده و از علاقه مندان، اساتید و دانشجویان هنر و معماری برای شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آورده است.

طرح های ارسالی، باید این دانشگاه را مکانی برای تربیت افسران وارسته نظام جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی، نشان دهد، از لحاظ اقتصادی و اجرایی معقول باشد، محدودیت های ارتفاعی ۶ تا ۸ متر برای سردر و ۳٫۵ متر برای دیوارهای کناری مدنظر قرار بگیرد، موازین زیبایی شناسی ساختار محیطی، نماهای پس زمینه و خط آسمان مورد توجه باشد.

طرح های مذکور باید اقتدار نیروی انتظامی را نشان دهند و بیانگر معماری اسلامی- ایرانی بوده و قدرت تبدیل شدن به نماد را داشته باشند.

شرکت کنندگان باید طرح های خود را با دو شیت A1 بصورت پلان با مقیاس ۱:۵۰، نما به مقیاس ۱:۵۰، مقاطع در صورت نیاز و تصاویر سه بعدی و یک برگ A4 شامل شرح کانسپت (طرح مایه) و همچنین ایده های کلی طرح است، به دبیرخانه ارسال نمایند.

متقاضیان شرکت در مسابقه طراحی سردر ورودی دانشگاه علوم انتظامی امین، باید توجه داشته باشند، کدی چهار رقمی از طرف شرکت کننده باید در تمام مدارک (بخش چپ، پایین) ذکر شود.

شرکت کنندگان مجاز به ذکر نام خود در هیچ یک از مدارک نیستند و شناسایی آثار از طریق کد شناسایی چهار رقمی منتخب شرکت کننده به علاوه کد سه رقمی هیئت اجرایی انجام می شود و همچنین کلیه حقوق متبادر بر نشر و نمایش آثار برای برگزار کننده محفوظ است.

علاقه مندان حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال آینده، مهلت دارند طرح های خود را با پست پیشتاز به آدرس تهران، بزرگراه بسیج، سه راه تختی، بلوار هجرت، ضلع جنوبی ورزشگاه تختی، معاونت مهندسی ناجا، اداره طراحی و محاسبات و به کد پستی ۱۷۵۸۸۱۳۴۱۱ ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.police.ir مراجعه کرده و یا با شماره های ۳۵۸۴۲۲۱۶، ۳۵۸۴۲۰۹۷ و ۳۵۸۴۲۰۱۴ تماس بگیرند.

دانلود فایل توپوگرافی (کلیک نمائید)

tn


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی